Straight-jacket feeling..

Assalamualaikum..

Hey guys. Recently I'm feeling sadder, exhausted and frustrated by the minute and I don't even know why. Probably because of my workload had been piled up. I just don't know how to deal with it anymore. Times like these that I longed for a vacation.. It's been a while since I last rested properly a.k.a traveling. But considering the time constraint that I faced and not enough extra money, I gotta swallowed back my desire to go on a healing trip..

 Credits
Credits

There are so many things that I wanna do:-

1) Read lots of books.

I have so many books that I haven't read for ages because I have this habit, where I tend to buy books but haven't got enough time to read them all and I will continue buying them.

Credits

2) Watch all the k-dramas that I have missed during the past few months.

I think starting early this year, I haven't had the chance to catch up on so many new k-dramas. Especially, with my fave actors in the said k-dramas.

Credits

3) Go on a relaxing and stress-free trip.

The last place that I went for a vacation was in Sungai Besar. It was a new experience for me as I went there with my colleagues. Although it was only for 2 days and 1 night, I had so much fun with them. Oh how I long for a trip like that again~!

Credits

I think that's about it, for now. Later when I can think of more items on my bucket list, I'll share them in the next post. Till then.. adios~!


Me.. a stalker?!

Assalamualaikum..

Hey everyone! Hehe I am such a stalker to my crush! But not that hardcore of a stalker though kekeke. I just browse through his FB & Twitter page, without adding him as a friend! Hahaha I think that's about as extreme as I can get to being a stalker. I don't dare to do more than that. Just looking at his pictures and stuff are enough for me.

Credits
Ohoi! But as you know, my crushes are always short-lived ones. I sadly announced that I'm no longer crushing on him.. ever since I learned about his crush on someone else.. Hahaha..

I don't even know until when will I be like this. Just crushing on some poor guy without confessing. The truth is, I'm afraid of rejection because I know for sure he will never feel the same about me. I'm a buddy, remember? Regardless of my gender, my friends always view me as a buddy.

Credits
Oh well, let's just go with the flow, shall we? I'm just gonna sit back, relax and wait to see if there really is someone out there for me. Who will see me as more than a friend. Who will accept me for who I am.

Credits

I'm kinda tired of being alone, y'know? Most of my friends had already settled down and have kids. I'm longing for the same things to happen to me too..


It's been a while..

Assalamualaikum..

Erm hi. It has been soooooo long since I last wrote my last (and first) entry post. Almost two years, man! Haha it's just that I've been soooo busy handling my real-life situations and that's the main reason why I haven't write any posts during that almost two-year hiatus kekeke.

There are a few things that needs to be updated here:

1) I finally have a decent (hopefully) job!

Syukur Alhamdulillah.. after going through an almost 6 months of unemployment phase, I finally landed myself a job that I'm starting to love each day. Though my off day is only one day (Sunday), I am quite content with my job. Nowadays it is so difficult to find a job that pays good and utilizes all of your much-learned skills and knowledge that you acquired during your study days. I am so grateful to have had the chance to prove myself that I can do it too, I mean, succeed in life. Thank you ALLAH :')

Credits

2) My dream of travelling the world just got a bit closer!

Haha simply put, I can now save money to go on trips around the globe as I have a stable income every month. Yeay!! Hahahahaha I used to feel jealous whenever I see my friends posted and shared their travelling pictures. So now, I can finally fulfill my daydreams, InsyaALLAH..

Credits


3) I may or may not have a crush on someone..

Hahahaha erm.. I think it is still too early for me to say that I like that person but each day, I can feel that the feeling grows slowly. It's kinda hard to avoid it since we work in the same company (LOL major hints here! Luckily my colleagues have no idea that I have a blog kekekeke~). He is so kind and helpful that I couldn't help but feel quite shy whenever he's around. Though I will never show to anyone how he affects me in the slightest ways, he is always on my mind. Those who thinks that they know me will expect me to like a person that is tall, good-looking and has broad shoulders. Haha I used to like that in a guy but when it comes to this guy, he is quite the opposite. He's not that much taller than me, his face is quite ordinary and he likes to make lame jokes. Hahaha I know, you're probably thinking, "How and why the heck do you like this guy?!" Well, apparently as I grow older, the notion of liking someone based solely on appearance kinda seems shallow to me. I'm not saying that good-looking guys are shallow, it's just that I'm looking for more in a guy, not just a handsome face. But one thing that's been bothering me lately is that, he's a year younger than me.. uhuk uhuk. 

Credits


So yeah, that's basically how I sum up 2 years worth of updates hahahahaha. Till next time, annyeong!